Communicatie. Hoe het ook kan

We doen bij david dagelijks onze stinkende best om te komen tot communicatie die raakt. Soms gelikt. Soms brutaal. Soms braaf. Helemaal afhankelijk van de vraag, de doelgroep et cetera enzovoorts.

Onlangs draaide stagiair Ruud de parkeerplaats op. Met z’n nieuwe wheels. Je hebt hem vast al in een eerdere post gespot. Zie hier.

Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud!
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

En toen werd het stil. Gokt hij op een viral? Is dit nou wat ze guerilla marketing noemen? Een rijdend billboard? PVV-promoteam? Zeg het maar.

Getuigen zagen Ruud onbeschaamd uitstappen en naar binnen wandelen alsof er helemaal niets aan de hand was. Heeft hij nou helemaal niets geleerd tijdens zijn stage of juist heel veel? Daarover wordt nog steeds hevig gediscussieerd.

Wie de boodschap – verblind door de kleur – niet kan lezen: in Haghorst is er tijdens het EK dus een heus Oranjepleintje met superscherm. (De boodschap.) Alle wedstrijden live! (De belofte.)

Allemaal komen kijken! (De doelstelling.)

Ruud trakteert. (Het resultaat.)

4 gedachtes over “Communicatie. Hoe het ook kan

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s