Lachen joh, dat reclamemaken. Deel 2.

Nog niet zo heel lang geleden hebben we het gehad over relativering in de reclame. Dat was lachen joh. Bob Hoffman van The Ad Contrarian doet daar nog een schepje bovenop. Wie de reclamewereld graag eens van achterom benaderd wil zien heeft in Hoffman namelijk een goede vriend. En wie in de reclame werkzaam is en zichzelf te serieus neemt, krijgt van Hoffman de deksel vol op de neus. En leuk om te weten. Social media en Bob Hoffman? Geen goeie vrienden. En zijn handleiding om een succesvolle online copywriter te worden is ronduit hilarisch. Enjoy.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s