Oppleuren deel 2

Onlangs hebben we ons bij david verbaasd over de anti-Ikea-campagne van Woonexpress. Een campagne die een soort David versus Goliath moest voorstellen, maar dan met een scherpe (lees negatieve) tong in plaats van een steen. Een poging die volgens ons jammerlijk is mislukt. Ook politiek gezien viel de campagne niet overal in goede aarde, zoals je in het onderstaande artikel kunt lezen.

5 gedachtes over “Oppleuren deel 2

  1. Ja, na prijzen voor het beste cafetaria, beste kledingzaak beste groenteboer en beste salgerij zal Waalwijk dit keer niet in de prijzen vallen bij beste reclamecampagne voor woonwarenhuizen.
    Jammer is dat ik de reclame de eerste keer wel leuk vond, ik dacht dat er nog een kloe zou komen. Het bleek echter enkel schoppen te zijn zonder eigen usp’s te noemen.

  2. Het stomme is, ik vond de eerste keer de campagne best leuk, ik zat alleen te wachten op de kloe. Die kwam echter niet en het was alleen maar schoppen tegen, zonder te zeggen waarom ze schoppen.
    Na het beste Cafetaria, beste groente boer, beste modezaak en beste slager zal er dit keer wel geen prijs gaan naar Waalwijk.

      1. Ach, zo’n dubbele post maakt de boodschap nog maar eens extra duidelijk. Grappig overigens, ik had hetzelfde. Moest eerst lachen voor tot me doordrong dat dit gewoon een inhoudsloze herrieschop actie was.

Geef een reactie

